MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

Inzulinrezisztencia, pajzsmirigy problémák – nem a levegőtől híztam!

2018. november 07. - MediFat

Sosem voltam vékony típus, igazából nincs olyan kép előttem az elmúlt évekből, mikor az alakommal elégedett vagyok. Bár korábban sosem voltam látványosan túlsúlyos, 2016 nyarán mégis azt éreztem, hogy „még a levegőtől is” hízok. Egyre kényelmetlenebbül éreztem magam a ruháimban, hát még amikor egyre nagyobb méretű ruhákat kellett próbálgatnom a próbafülkékben. Ha jól emlékszem, a maximális súlyom 88 kg körül volt, aztán egy ponton nem is álltam rá többé a mérlegre, annyira csalódott voltam minden alkalommal.

Sajnos elég sok vizsgálat után derült csak ki, hogy a nagyjából húsz kilós súlygyarapodás okozója az inzulinrezisztencia és a pajzsmirigy alulműködés volt. Az orvosok rögtön megkezdték a kezelést: gyógyszereket, a 160 grammos szénhidrát diétát és heti három alkalommal kardió típusú mozgást javasoltak.

tobbet-mutat-a-merleg.jpg

Ez a kombináció néhány hónap után hatni kezdett, noha az IR okozta fáradtság és levertség miatt nagyon nehezen vettem rá magam az edzőterembe járásokra, nem beszélve arról, hogy bár első hallásra nagyon kevésnek tűnt a dietetikus által előírt ételmennyiség, sokszor nagyon nehéz volt a kiszámolt 160 grammnyi szénhidrátmennyiséget bevinni.

A hármas kezeléssel nagy nehezen a kilók is elindultak, tíz kiló szépen lement, de - hiába tartottam a szabályokat – a fogyás megállt, és a tünetek sem múltak el teljesen.

Másfél évnyi IR-diéta és a sok mozgás után egyre inkább éreztem, hogy kell még valamilyen segítség, hogy egyrészt megszabaduljak a maradék, zavaró túlsúlytól, másrészt hogy egészségesebb legyek.

Hetekig tanulmányoztam a különféle módszereket az interneten, és bevallom, néhány gyors fogyást ígérő kezelést ki is próbáltam, mindenféle siker nélkül. Rájöttem, hogy laikusként nagyon nehéz kiszűrni, hogy megbízható-e az adott módszer, vagy szakember. Aztán a tévében véletlenül láttam egy beszélgetést egy szakértővel, aki a zöldségfogyasztás előnyei mellett a veszélyekről is szót ejtett. A szakértő Dr. Gajdács Ágnes volt, a MediFat Szépségklinika orvosa, és néhány perc múlna már a MediFat honlapját nézegettem...

Brigi blogja 1. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://medifatzsirbontokezeleselsokezbol.blog.hu/api/trackback/id/tr2014358241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása