MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

Az alakbarát bevásárlás trükkjei

2018. december 21. - MediFat

Bevásárolni mindenki szokott, így azt hittem, ezt jól csinálom! :)))

Ezért nem is gondoltam, hogy a bevásárlásnak is vannak alakbarát trükkjei. A MediFat kúra alatt viszont ezekre nagyon gyorsan megtanítanak, hogy innentől fogva már minden bevásárlást alakbarát módon végezhessem.  Azonnal megvettem pl. az olyan alapanyagokat, amelyeket napi szinten kell fogyasztani a Set Point étrendi ajánlás szerint. A többi élelmiszert viszont 2-3 napra előre megtervezve, napokra és étkezésekre lebontva, pontos lista alapján szereztem be. Nekem ez szokatlan volt, mert inkább ötletszerűen vásároltam eddig, vagy ha össze is írtam előre néhány dolgot, de szinte mindig vettem olyasmit is, amit hirtelen megláttam és megkívántam.

6_resz_kajak.jpg

Gajdács doktornő azonban elmondta, hogy (ez kicsit tudományos lesz!) „A tudatos vásárlás olyan magatartási láncolat (apró, egymásra épülő döntések sorozata), amely helyes döntések esetén megalapozza a fogyókúra sikerét, hiszen háborút sem lehet nyerni jó logisztika nélkül.” Szóval a bevásárló lista megírásakor és a bevásárláskor is olyan döntéseket hozok, amelyek nagy mértékben kihatással vannak arra, hogy  egészséges, alakbarát ételeket fogyasztok a következő néhány napban, vagy épp ellenkezőleg...

Azt is megtanultam, hogy nem célszerű üres gyomorral bevásárolni, mert ilyenkor könnyebb elcsábulni, és olyan ételeket is megvenni, amelyek nem szolgálják a fogyást.  A boltban már feltérképezi azokat a polcokat, ahol az egészséges, az étrendhez szükséges alapanyagok vannak, és célirányosan oda megyek, nincs nézelődés! Ez azért is fontos, mert sajnos van néhány olyan étel (pl. a kedvenc csokim, bizonyos sütifajták) amit ha meglátok, muszáj vennem belőle, és otthon gyorsan el is fogyasztom – ahogy megtudtam, ezek trigger élelmiszerek a számomra, és ez már táplálkozási függőség. A bevásárlásnál az is alap, hogy friss zöldség, gyümölcs mindig kerül a kosárba, némi hús vagy hal társaságában. A MediFat receptek nagyon finomak, ami többek között a jó fűszerezésnek köszönhető, ezért a fűszerkészletemet alaposan felturbóztam, és néhány cserép friss fűszert is beszereztem.

6_resz_vasarlas.jpg

Sokan mondják, hogy a fogyókúra drága. A legnagyobb meglepetésemre viszont azt tapasztalom, hogy a Set Point étrend és a tudatos bevásárlás igazából pénztárcabarát, mert kevesebbet költök élelmiszerre (kiestek az impulzusvásárlással összefüggő tételek), ráadásul sokkal-sokkal kevesebb élelmiszer kerül a szemétbe.

Ha megvolt a bevásárlás, jöhet a kipakolás. A következő részben erről írok,  és persze itt is vannak trükkök! :))

 

 Brigi blogja 6. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://medifatzsirbontokezeleselsokezbol.blog.hu/api/trackback/id/tr9914504986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása