MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

Utálom a mérleget!

2018. november 13. - MediFat

Napokig bújtam a honlapot, nézegettem a sztártablót (rengeteg sztár, köztük Keleti Andrea, Ábrahám Edit, Cserpes Laura, Szulák Andrea, Liptai Claudia mind itt fogytak!) és elolvastam mindent, amit az elektrolipolízisről találni lehet a neten - így döntöttem el, majd készültem fel az első MediFat kezelésre.

Azt hittem, hogy maximálisan képbe kerültem és mindent tudok, de hamar rá kellett jönnöm, hogy ez koránt sincs így. 

Az első alkalommal Dr. Gajdács Ágnes és Dr. Bolya László közösen fogadtak, majd egy rövid konzultáció után bekövetkezett, amitől már régóta féltem: a mérlegre állítottak, majd testzsír és körfogatok mérésére is sor került. Legszívesebben csukott szemmel léptem volna a mérlegre, hogy ne lássam, mit mutat. Arról is meg voltam győződve, hogy 100% a testzsírszázalékom, de a doktornő elmondta, hogy ez lehetetlen.  

bmi_2_reszhez.jpg

Nem mondhatom, hogy az eredményeim boldoggá tettek: 

Testsúly: 77,6 kg

Zsírszázalék: 40 %

BMI: 28,4

 

Körfogatok:

Has felül: 85 cm

Has köldök: 103 cm

Has alul: 103 cm

Csípő: 114 cm

Comb felül: 70 cm

Comb közép: 62 cm

Térd: 50 cm

Vádli: 39 cm

Felkar: 35 cm

A mérlegelés, mérések eredményét a doktornő értékelte. Amikor elárultam, hogy  legalább 12-15 kilót szeretnék fogyni, a doktornő javasolta, hogy inkább a kedvező testösszetétel elérése, és a zsírfelesleg leadása legyen a fő célom. Ezt követően megterveztük, majd  kiválasztottuk a kezelendő területet, hisz a kúra egyhónapos időtartama alatt végig erre a testrészre koncentrálunk. 

A doktornő javaslatára fenék, külső comb és csípő lett a célpont, mivel nekem ott van a genetikailag és hormonálisan meghatározott elsődleges zsírraktáram, ezért onnan nagyon nehéz leadni a felesleget. Aztán nem is tétlenkedtünk: már az első alkalommal megkezdtük a harcot a zsírpárnáim ellen…

A következő alkalommal elárulom, hogyan! :)

Te is elolvasnád a MediFat honlapon, amit én?

 

Brigi blogja 2. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://medifatzsirbontokezeleselsokezbol.blog.hu/api/trackback/id/tr2214369819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása