MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

Tűfóbiás vagyok!

2018. november 19. - MediFat

Mivel tűs kezelésről van szó, az első alkalommal nagyon féltem a szurkálástól, felrémlett a korábbi sok vérvétel és injekció... Ennek ismeretében jogosan vetődhet fel a kérdés: miért a tűs elektrolipolízis kezelést választottam?

Bevallom, sokat gondolkodtam, hogy be merjem-e ezt vállalni, de a kezelés eredményessége nagyon vonzerőt jelentett, a MediFat Tűfóbia Garancia pedig megnyugtatott.

Nem lennék azonban őszinte, ha azt mondanám, hogy nem izgultam az első alkalommal, hiszen nem kellemes, amikor az ember fehérneműben áll a tükörrel szemben, és szembesül azokkal a problémákkal, melyeket otthon még maga elől is igyekszik elrejteni.

A tűktől viszont kár volt félni (én a vérvétel vagy injekció okozta fájdalomra készültem), mert szinte észre sem vettem a szúrásokat.  Amikor megkérdeztem, hányszor csinálták ezeket a  tűszúrásokat, a doktornő nevetve válaszolt:  több milliószor elvégezték már ezt a mozdulatot, nem csoda, hogy egyáltalán nem fájt.

3_bejegyzes.jpg

Az orvosok profizmusa, a jó hangulatú légkör és az a sok információ viszont, amivel már az első alkalommal találkozik a páciens, azt az érzést adta, hogy jó helyen vagyok, itt megkapom azt a hozzáértést, ami a fogyásban segíthet.

A következő bejegyzésből megtudhatod, hogy zajlott az első MediFat Elektromos zsírbontó kezelésem!

A bejegyzés trackback címe:

https://medifatzsirbontokezeleselsokezbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8914381316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása