MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

MediFat zsírbontó kezelés elsőkézből

Győzelem! - 5,5 kilót fogytam az inzulinrezisztencia és pajzsmirigy alulműködés ellenére

2019. január 10. - MediFat

Sosem voltam vékony típus, 2016-ban aztán már „a levegőtől is” híztam, az utolsó mért súlyom 88 kg körül volt, aztán nem is álltam többé a mérlegre. Sok kivizsgálás után derült csak ki, hogy a nagyjából húsz kilós hízást az inzulinrezisztencia és a pajzsmirigy alulműködés okozta. A kezelés gyógyszereket, a 160 grammos szénhidrát diétát és heti három alkalommal kardió típusú mozgást tartalmazott, így nagy erőfeszítések árán 1,5 év alatt 10 kilót fogytam.

Aztán viszont megállt  a fogyás,  és a tünetek sem múltak el teljesen.

Hetekig tanulmányoztam a különféle módszereket az interneten, és néhány gyors fogyást ígérő kezelést ki is próbáltam, de laikusként elég nehéz kiszűrni, hogy az adott módszer vagy szakember valójában mit tud.

Aztán a tévében véletlenül láttam egy beszélgetést Dr. Gajdács Ágnessel, a MediFat Szépségklinika orvosával, ezért eldöntöttem, a MediFat Elektrolipolízis módszert még kipróbálom, sőt a tapasztalataimról blogot is vezetek.

 

Győzelem – 5,5 kilót fogytam!!!

 

Hihetetlenül gyorsan elszaladt a MediFat Zsírbontó kúra 4 hete, és az utolsó kezeléskor izgatottan vártam a záró mérést.

Miközben mentünk végig a folyamaton – testsúly, testösszetétel, körfogatok -, hirtelen felidéződött a sok élmény, a testem folyamatos változása, az első olyan nadrágvásárlás, amikor az eggyel kisebb méret is feljött rám, vagy az első „Hű, de sokat fogytál!” bók, amit hazautazáskor a családtagjaimtól kaptam.

Újra átéltem azt a pillanatot, amikor jó lett a vérvételi eredményem, és majd kiugrottam a bőrömből, vagy az első olyan edzés, amikor azt éreztem, hogy most már sokkal jobb formában vagyok.

Elmosolyodtam, amikor eszembe jutott a lakásom és a hűtőm aknamentesítése, vagy az első néhány főzésem, amikor még ismerkedtem az étrenddel. És persze az is, amikor vendégségbe jöttek a barátaim, és senkinek se tűnt fel, hogy a fogyókúrás ételeimet eszik, mert olyan jók a receptek, vagy anyukám meglepett arca, amikor én készítettem az ebédet, és finom volt! :)

Átfutott rajtam az is, milyen sokat tanultam a testem működéséről a kúra alatt, és milyen sok kedves, érdekes emberrel (és néhány ismert emberrel) találkoztam a MediFat rendelőben.

Aztán visszazökkentem a jelenbe, hiszen az orvosaim, Ági és Laci elmondták, milyen eredménnyel zárult az első kúrám.

shutterstock_87086912.jpg

 

Testsúly: 77,6 kg helyett 72, 1 kg (5,5 kg fogyás), ebből zsír: 5,1 kg!!!

 

Körfogatok:

 

Has felül:        85 cm helyett 79 cm   (- 6 cm)

Köldök:            99 cm helyett 87 cm ( -  12 cm)

Has alul:          103 cm helyett 93 cm  ( - 10 cm)

Csípő:              114 cm helyett 99 cm  ( - 15 cm)

Comb felül:     69 cm helyett 62 cm ( - 7 cm)

Comb közép:   63 cm helyett 58 cm (  - 5 cm)

Térd:               50 cm helyett 46 cm  (   - 4 cm)

 

A boldogságtól ugrálni tudnék, hiszen ezek az eredmények magukért beszélnek. Persze, nincs még itt a vége, hiszen még ne értem el a célomat, a 68 kg körüli, a betegségek előtti testsúlyomat.

A folytatásról természetesen továbbra is beszámolok! 

 

Brigi blogja 7. rész

A bejegyzés trackback címe:

https://medifatzsirbontokezeleselsokezbol.blog.hu/api/trackback/id/tr5714553786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása